Η NetSemantics για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη των χρηστών των πελατών της έχει δημιουργήσει τμήμα Help Desk μέσω του οποίου εξασφαλίζει την άμεση κάλυψη των αιτημάτων στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
Το εξειδικευμένο τμήμα Help Desk της NetSemantics με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών των εφαρμογών, παρέχει προς τους πελάτες ένα σύνολο ολοκληρωμένων υπηρεσιών τεχνικής ή συμβουλευτικής υποστήριξης ανάλογα με το Πακέτο Κάλυψης που έχουν επιλέξει. Η οργανωμένη υποδομή του τμήματος δίνει την δυνατότητα υποστήριξης τοπικά ή απομακρυσμένα με την χρήση λογισμικών απομακρυσμένης διαχείρισης (remote connection).
Οι υπηρεσίες που αφορούν το Help Desk περιλαμβάνουν:
Κατάταξη
Κατάταξη του κάθε αιτήματος σε κατηγορία εξυπηρέτησης ανάλογα με το είδος, τη φύση του αιτήματος και το πακέτο κάλυψης του πελάτη.
Επικοινωνία
Επικοινωνία με το χρήστη – πελάτη για την ενημέρωση της έναρξης διεκπεραίωσης του αιτήματός του και χρόνο ολοκλήρωσής του.
Εξυπηρέτηση & Ενημέρωση
Εξυπηρέτηση του αιτήματος και ενημέρωση του χρήστη – πελάτη για τον τρόπο διεκπεραίωσής του.